v. 5 n. 1 (2020)

Publicado: 2020-07-04

Apresentação

  • Editorial

    1
    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3697

Artigos

  • EARNINGS MANAGEMENT TO ACHIEVE BENCHMARK TARGETS: A CASE OF SERBIAN LISTED COMPANIES

    Awidat Marai, Vladan Pavlovic, Goranka Knezevic, Yousf Almahrog
    2-18
    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3397
  • INOVAÇÃO DA GESTÃO ESTRATÉGICA COM A IMPLANTAÇÃO DO BALANCED SCORECARD

    Mário de Carvalho Filho, Tânia Nobre Gonçalves Ferreira Amorim
    19-33
    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3694
  • BALANCED SCORECARD (BSC) "CAUSE-AND-EFFECT" ANALYSIS: A CASE STUDY IN A FUEL DISTRIBUTOR COMPANY

    Ayane Maria Gonçalves da Silva
    34-46
    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3695
  • CARACTERÍSTICAS QUALITATIVAS DA INFORMAÇÃO CONTÁBIL: A PERCEPÇÃO DE PROFISSIONAIS DE CONTROLE INTERNO DO SETOR PÚBLICO

    Ricardo Henrique Miranda de Araújo, Antônio André Cunha Callado
    47-65
    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3696