v. 5 n. 1 (2020)

Publicado: 2020-07-04

Apresentação

  • Editorial

    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3697
    1

Artigos

  • EARNINGS MANAGEMENT TO ACHIEVE BENCHMARK TARGETS: A CASE OF SERBIAN LISTED COMPANIES

    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3397
    Awidat Marai, Vladan Pavlovic, Goranka Knezevic, Yousf Almahrog
    2-18
  • INOVAÇÃO DA GESTÃO ESTRATÉGICA COM A IMPLANTAÇÃO DO BALANCED SCORECARD

    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3694
    Mário de Carvalho Filho, Tânia Nobre Gonçalves Ferreira Amorim
    19-33
  • BALANCED SCORECARD (BSC) "CAUSE-AND-EFFECT" ANALYSIS: A CASE STUDY IN A FUEL DISTRIBUTOR COMPANY

    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3695
    Ayane Maria Gonçalves da Silva
    34-46
  • CARACTERÍSTICAS QUALITATIVAS DA INFORMAÇÃO CONTÁBIL: A PERCEPÇÃO DE PROFISSIONAIS DE CONTROLE INTERNO DO SETOR PÚBLICO

    DOI: https://doi.org/10.51720/mcr.v5i1.3696
    Ricardo Henrique Miranda de Araújo, Antônio André Cunha Callado
    47-65